Dla poszczególnych funkcji są zadania. Jedne dają K inne dają S a jeszcze inne niespodzianki. Jeżeli chcesz podjąć się danego zadania napisz do mnie na howrse i zacznij je robić(musisz to opisać w opowiadaniu). Kiedy musisz odczytać tekst z kartki zostaw opowiadanie na np. Otworzyłem kartkę i zacząłem czytać... I zaadresuj do Ir. Tak samo zrób gdy masz coś otworzyć, wejść gdzieś, zobaczyć skutki itp.
GANG:
Czas: 4 dni
Nagroda: Niespodzianka
Polecenie;
1. Znajdź kartkę po za terenami miasta
2. Wypełnik polecenie z kartki
3. Odbierz nagrodę u Iris
SZPITAL:
Czas: 7 dni
Nagroda: 10 S
Polecenie:
1. Uratuj 5 osób/zwierząt
2. Idź po nagrodę do Iris
SZKOŁA;
Czas: 1 dzień
Nagroda: 1 K
Polecenie;
1. Napisz czego będziesz uczył/uczyła dzieci przez 4 najbliższe dni i przedstaw to alfie
2. Odbierz nagrodę u Iris
CENTRUM HANDLOWA:
Czas: 3 h
Nagroda: niespodzianka
Polecenie:
1. Sprzedaj 6 rzeczy
2. Odbierz nagrodę u Iris
KAWIARNIA:
Czas: 2 dni
Nagroda: 250 S
Polecenia:
1. Idź do lodówki i znajdź truskawki
2. Znajdujesz pomiędzy jakimiś rzeczami worek z czymś
3. Używasz tego
4. Idziesz do Iris
INNE:
Czas: 3 dni
Nagroda: 100 S
Polecenie:
1. Pomóż 5 osobą
2. Znajdź 6 rannych zwierząt i zanieś je do szpitala
ZOOLOGICZNY:
Czas: 2 dni
Nagroda: 30 K
Polecenie:
1. Odbierz dostawę karmy
2. Znajdź list
3. Wykonaj polecenie
4. Zobacz skutki
5. Idź do Iris
SCHRONISKO:
Czas: 5 dni
Nagroda: 400 S, 15 K, niespodzianka
Polecenia:
1. Nakarm 3 zwierzęta
2. Postaraj się o większe schronisko
3. Idź do Iris
WOJSKO:
Czas: 7 dni
Nagroda: niespodzianka
Polecenia:
1. Przejdź szkolenie dla komandosów
2. Stań się komandosem
3. Odbierz nagrodę u Iris
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz